آزمون پزشکی از لیسانس
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
سلام امسال یعنی دوره نهم ازمون لیسانس به پزشکی برگزارمیشه؟؟؟؟؟وایااین ازمون ارزش وقت گذاشتن داره؟؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
بله
بله بستگی به شرایطتون داره رقابت شدیده
بله بستگی به شرایطتون داره رقابت شدیده
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
باسلام من میخوام برای شرکت درازمون لیسانس به پزشکی تافل بگیرم میشه منوراهنمایی کنید؟وایاهرگونه تافلی قابل قبوله؟
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با سلام
بله و باید حد نصاب نمره 500 باشد.
بله و باید حد نصاب نمره 500 باشد.
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
سلام یکی کمکم کنه من میخوام آزمون لیسانس به پزشکی بدم . برج 4 سال 95 فارغ التحصیل میشم یعنی واسه ثبت نام در دانشگاه در صورت قبولی مدرکمو دارم . میتونم امسال آزمون بدم ؟ اگه بخوام آزمون بدم باید چطوری شروع به خوندن کنم اونم تو این فرصت کوتاه .
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با سلام
اگر همه ی شرایط این آزمون را دارید می توانید شرکت کنید.
درس خواندن را بهتر از درس هایی که ضریب بالاتر دارند شروع کنید.
اگر همه ی شرایط این آزمون را دارید می توانید شرکت کنید.
درس خواندن را بهتر از درس هایی که ضریب بالاتر دارند شروع کنید.
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
سلام دانشجوی ترم هفت مهندسی هستم و امسال هم در لیسانس به پزشکی و هم در رشته خودم در کنکور ارشد شرکت خواهم کرد. در صورت قبولی در ارشد آزاد رشته و دانشگاه فعلی ام به دلیل نه ترمه شدن لیسانس ورودی فوق لیسانس در ترم بهمن خواهم بود. سوال من این است که با وجود قبولی در ارشد، و با توجه به اینکه ثبت نام آزمون پزشکی از دی شروع خواهد شد آیا سال دیگر هم شرایط شرکت در این آزمون را دارم یا خیر؟ چون احتمالا در دی ماه دانشجوی ارشد محسوب نشوم و از بهمن ماه ارشد را شروع کنم. با تشکر از وقتی که در اختیارمان میگذارید
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با سلام
اگر شرایط سنی را سال آینده هم دارید می توانید شرکت کنید
اگر شرایط سنی را سال آینده هم دارید می توانید شرکت کنید
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با تشکر از پاسخ سریع شما.
سوال دیگرم این است که ، ثبت نام ارشد ورودی بهمن اواخر دیماه انجام میشود، از شروط این امتحان پزشکی به لیسانس دانشجوی ارشد نبودن است، آیا اگر قبل از ثبت نام در امتحان، مثلا چند روز قبل ب
رای شروع ارشد دانشگاه خودم ثبت نام کنم باز هم شرایط شرکت را دارم؟
سوال دیگرم این است که ، ثبت نام ارشد ورودی بهمن اواخر دیماه انجام میشود، از شروط این امتحان پزشکی به لیسانس دانشجوی ارشد نبودن است، آیا اگر قبل از ثبت نام در امتحان، مثلا چند روز قبل ب
رای شروع ارشد دانشگاه خودم ثبت نام کنم باز هم شرایط شرکت را دارم؟
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: آزمون پزشکی از لیسانس
با سلام
برای شرکت در این آزمون باید تمام شرایط را داشته باشید.
اگر دانشجوی ارشد باشید نمی توانید دراین آزمون شرکت کنید.
برای شرکت در این آزمون باید تمام شرایط را داشته باشید.
اگر دانشجوی ارشد باشید نمی توانید دراین آزمون شرکت کنید.
بازگشت به “آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه”
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان