سوال مهم، رتبه و پذیرش

aliDF
پست: 4
تاریخ عضویت: چهار شنبه 7 بهمن 1394, 7:21 am

سوال مهم، رتبه و پذیرش

پستتوسط aliDF » چهار شنبه 7 بهمن 1394, 7:29 am

سلام
آیا رتبه ای که برای ما در کارنامه دکترای تخصصی آمده است تعیین کننده قبولی ماست؟
مثلا 20 نفر پزشکی مولکولی در کل کشور پذیرش می شوند. الان رتبه فرد شده 17، یعنی ختما اگر آن همه جا را بزند باید بالخره یک جا قبول شه. درسته؟
اخه یک جایی خوندم که فقط رتبه ملاک نیست و نمره هم مهمه. مثلا اگر رتبه هم خوب باشده و در محدوة قبولی باشه ولی اگر نمره پائین باشده ممکنه فرد قبول نشه

arash223
پست: 88
تاریخ عضویت: پنج شنبه 21 آبان 1394, 4:26 pm

Re: سوال مهم، رتبه و پذیرش

پستتوسط arash223 » شنبه 10 بهمن 1394, 7:25 am

رتبه یک فرد براساس نمره حساب میشه ، پس هرکی نمره بالاتری داره رتبه بهتری داره. پس سنجش نهایی براساس رتبه اس.


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان