انتخاب رشته

mos.rezaei
پست: 1
تاریخ عضویت: چهار شنبه 28 دی 1390, 5:25 am

انتخاب رشته

پستتوسط mos.rezaei » چهار شنبه 28 دی 1390, 5:40 am

با سلام
من فارغ التحصیل لیسانس مدارک پزشکی در سال 81 هستم. در سال 89 ارشد شرکت کردم و با سهمیه کارمندی رتبه من شد 52.اما در سال 90 که سوالات نیز عوض شده بود و سهمیه ها را هم برداشتند رتبه من شد 72. به نظر شما اگر بسته های اموزشی موسسه معین برای رشته فن آوری اطلاعات سلامت رو تهیه کنم در سال 91 می تونم تو این رشته قبول بشم یا اینکه از حالا فکر تعویض رشته باشم.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب کارشناس : فناوری اطلاعات سلامت

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 29 دی 1390, 4:38 pm

برای رشته فناوری اطلاعات سلامت موسسه ای که جزوات خوبی داشته باشه نیست جزوات معین برای این رشته جواب میده برای شما رشته فناوری اطلاعات سلامت بهتراست چون قبولیش راحتتر است رشته های دیگر برای شمایا مرتبت نیست یا رقابت شدیدی وجوددارد بجز این رشته رشته ارزیابی فناوری سلامت رامیتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم

little prince
پست: 8
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:11 pm

Re: انتخاب رشته

پستتوسط little prince » دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:17 pm

باسلام من فارغ التحصیل رشته رادیولوژی هستم و الان برای خوندن ارشد بین آناتومی و فیزیک پزشکی موندم. از طرفی چون در درسهای حفظی مشکل دارم به سمت فیزیک پزشکی کشیده میشم و از طرف دیگه دکترای آناتومی رو هم دوست دارم. به نظر شما واقعاً با خوندن فیزیک پزشکی امکان کار کردن با ارشد هست با اونم مثه آناتومی اشباع شده؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 11 شهریور 1392, 4:31 pm

باارشد نمیتونید روی پیداکردن کار حساب کنید- فیزیک پزشکی قبولیش براتون سخنه مگراینکه بخواهید کلاس شرکت کنید

little prince
پست: 8
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:11 pm

Re: انتخاب رشته

پستتوسط little prince » دو شنبه 11 شهریور 1392, 4:35 pm

چون فقط انتخابم اصفهانه بین آناتومی اصفهان (باتوجه به اینکه قطب آناتومیه و ظرفیتش هم 4!)و فیزیک پزشکی اصفهان کدومشو راحت تر قبول میشم. میشه روی آناتومی و فیزیولوژی بیشتر کار کرد و ریاضی کمتر خوند برای قبولی فیزیک پزشکی؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 12 شهریور 1392, 5:43 pm

خیرنمیشه چون آناتومی و فیزیولوژی ضریبش 1هست کسی نمیخونه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان