کارت

آناهیتا
پست: 22
تاریخ عضویت: سه شنبه 4 مهر 1391, 9:33 pm

کارت

پستتوسط آناهیتا » سه شنبه 3 بهمن 1391, 11:48 am

سلام
من نمي تونم کارت ورود به جلسه کنکور اعزام دانشجو رو مشاهده کنم سيستم پيام ميده که کد نادرست وارد کرده ايد در حالي که با همين کد ميتونم مشخصات تقاضانامه ثبت نامي رو مشاهده کنم نمي دونم چه خاکي تو سرم بريزم بدون کارت که نميتونم برم سر جلسه آزمون. به آدرسهاي پستي معرفي شده ميل زدم جوابي ندادن. ميتونيد شماره تلفني معرفي کنيد که من براي رفع اشکال کارت آزمون با اون تماس بگيرم؟
کلاًپيشنهادي به ذهنتون ميرسه؟
من هنوز تو شوکم :shock:

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: کارت

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 4 بهمن 1391, 4:29 pm

بهتره مراجعه کنید به مرکز سنجش توشهرک غرب اگر تهران هستید اگرنه باموسسه تماس بگیرید


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان