108

abdollahzadeh
پست: 5
تاریخ عضویت: شنبه 9 اسفند 1393, 4:29 am

108

پستتوسط abdollahzadeh » شنبه 9 اسفند 1393, 4:59 am

با سلام . میخواستم بدونم برا ی ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد و دکتری سم شناسی خوبه یا بیوتکنولوژی پزشکی ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: 108

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 9 اسفند 1393, 3:24 pm

سم شناسی بهتره


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان