108

abdollahzadeh
پست: 5
تاریخ عضویت: شنبه 9 اسفند 1393, 4:29 am

108

پستتوسط abdollahzadeh » شنبه 9 اسفند 1393, 5:13 am

با سلام . از لحاظ کاری در آینده رشته بیوتکنولوژی بهتره یا سم شناسی ؟ با تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: 108

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 9 اسفند 1393, 3:33 pm

بیوتکنولوژی پزشکی چون قبولیش سخته توصیه نمیشه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان