سلام
ببخشید میخواستم بدون تو رشته هایی مثل علوم ازمایشگاهی که بصورت مجموعه امتحانی ازمون داده میشن و از چند گرایش تشکیل شده هر مجموعه.ایا رتبه که داوطلب در هر گرایش بدست میاره رتبه واقعی داوطلب تو گرایش هستش ؟ممنون
سوال
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سوال
سلام
بله رتبه در هر رشته مشخص میشه
بله رتبه در هر رشته مشخص میشه
Re: سوال
سلام من کارشناسی رو در رشته مامایی تموم کردم و الان هم برای شرکت در ازمون کارشناسی ارشد بین رشته های بیوتک پزشکی و نانو تک پزشکی سرگردان شدم...نمیدونم کدومش از لحاظ شرایط کاری و جذب بهتره؟؟؟نمیدونم از کدوم مسیر وارد شد چون دیدم برای دکترا شاخه دارویی هم وجود داره اگر امکانش هست راهنماییم کنید..واقعا گیج شدم.
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سوال
سلام
نانو قبولیش راحتتره ولی کلا این رشته ها روتادکتری باید ادامه بدید با ارشدش کاری نمیشه کرد
نانو قبولیش راحتتره ولی کلا این رشته ها روتادکتری باید ادامه بدید با ارشدش کاری نمیشه کرد
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سوال
برای رسیدن به داروسازی میتونید از مسیر زیست مثلابیوشیمی هم به داروبرسید ولی نانو برای مصاحبه دکتری ارشدش بهتره
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سوال
سلام
بله خوبه
بازارش معمولیه
بله خوبه
بازارش معمولیه
ارشد بیوتک کشاورزی
با سلام و احترام
لطفا بفرمایید با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی و کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی امکان شرکت و پذیرش در مقطع ارشد بیوتکنولوژی پزشکی وجود دارد؟
لطفا بفرمایید با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی و کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی امکان شرکت و پذیرش در مقطع ارشد بیوتکنولوژی پزشکی وجود دارد؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سوال
سلام
خیر برا دکتراش باید بخونید
خیر برا دکتراش باید بخونید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان