سوال

sina jmali
پست: 20
تاریخ عضویت: دو شنبه 3 خرداد 1395, 3:41 pm

سوال

پستتوسط sina jmali » پنج شنبه 6 خرداد 1395, 9:01 pm

سلام
ببخشید میخواستم بدون تو رشته هایی مثل علوم ازمایشگاهی که بصورت مجموعه امتحانی ازمون داده میشن و از چند گرایش تشکیل شده هر مجموعه.ایا رتبه که داوطلب در هر گرایش بدست میاره رتبه واقعی داوطلب تو گرایش هستش ؟ممنون

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سوال

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 8 خرداد 1395, 4:22 am

سلام
بله رتبه در هر رشته مشخص میشه

farnoosh1
پست: 4
تاریخ عضویت: یک شنبه 9 خرداد 1395, 3:51 pm

Re: سوال

پستتوسط farnoosh1 » یک شنبه 9 خرداد 1395, 4:01 pm

سلام من کارشناسی رو در رشته مامایی تموم کردم و الان هم برای شرکت در ازمون کارشناسی ارشد بین رشته های بیوتک پزشکی و نانو تک پزشکی سرگردان شدم...نمیدونم کدومش از لحاظ شرایط کاری و جذب بهتره؟؟؟نمیدونم از کدوم مسیر وارد شد چون دیدم برای دکترا شاخه دارویی هم وجود داره اگر امکانش هست راهنماییم کنید..واقعا گیج شدم.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سوال

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 10 خرداد 1395, 4:52 am

سلام
نانو قبولیش راحتتره ولی کلا این رشته ها روتادکتری باید ادامه بدید با ارشدش کاری نمیشه کرد

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سوال

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 10 خرداد 1395, 4:53 am

برای رسیدن به داروسازی میتونید از مسیر زیست مثلابیوشیمی هم به داروبرسید ولی نانو برای مصاحبه دکتری ارشدش بهتره

farnoosh1
پست: 4
تاریخ عضویت: یک شنبه 9 خرداد 1395, 3:51 pm

Re: سوال

پستتوسط farnoosh1 » جمعه 14 خرداد 1395, 10:21 am

سلام و خسته نباشید...میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من کارشناسیم مامایی بوده..برای ارشد تغذیه بخونم خوبه؟؟از نظر بازار کار و جذب این رشته چطوره؟؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سوال

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 15 خرداد 1395, 7:32 am

سلام
بله خوبه
بازارش معمولیه

Jun 85
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 11:29 am

ارشد بیوتک کشاورزی

پستتوسط Jun 85 » جمعه 11 تیر 1395, 12:08 pm

با سلام و احترام
لطفا بفرمایید با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی و کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی امکان شرکت و پذیرش در مقطع ارشد بیوتکنولوژی پزشکی وجود دارد؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سوال

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 11 تیر 1395, 3:32 pm

سلام
خیر برا دکتراش باید بخونید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان