رشته ارشد من بیوشیمی پایه بوده و امسال بیوشیمی بالینی برای دکتری ثبت نام کردم.ولی با این مصوبه که به ما نظام پزشکی نمی دن موندم چیکار کنم اصلا امتحان بدم یا تغییر رشته-لطفا منو راهنمایی کنید خیلی سردرگمم
بیوشیمی بالینی
بیوشیمی بالینی
سلام
رشته ارشد من بیوشیمی پایه بوده و امسال بیوشیمی بالینی برای دکتری ثبت نام کردم.ولی با این مصوبه که به ما نظام پزشکی نمی دن موندم چیکار کنم اصلا امتحان بدم یا تغییر رشته-لطفا منو راهنمایی کنید خیلی سردرگمم
رشته ارشد من بیوشیمی پایه بوده و امسال بیوشیمی بالینی برای دکتری ثبت نام کردم.ولی با این مصوبه که به ما نظام پزشکی نمی دن موندم چیکار کنم اصلا امتحان بدم یا تغییر رشته-لطفا منو راهنمایی کنید خیلی سردرگمم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوشیمی بالینی
سلام
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید
-
saedidavoud
- پست: 40
- تاریخ عضویت: جمعه 21 اسفند 1394, 12:14 pm
Re: بیوشیمی بالینی
میشه بعد از دکتری ازمون ارشد بدی ؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوشیمی بالینی
خیر ارشدتون باید قبل از قبولی دکتری باشه
Re: بیوشیمی بالینی
سلام لطفا از تاثير مقاله در مصاحبه بگين،اگر نمره ايلتس خوب باشه معدل دوره دکتر دامپزشکي 16 و مقاله اي نداشته باشي امکان قبولي هست؟
آيا اين رشته واحد بين الملل هم داره براي تخصص؟اون شرايط و شهريش چطوريه؟
ممنونم
آيا اين رشته واحد بين الملل هم داره براي تخصص؟اون شرايط و شهريش چطوريه؟
ممنونم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوشیمی بالینی
سلام
کلا20 امتیاز از100 داره-بله هست
بله داره-اونرا هم مثل دولتی باید قبول شوید- سالی 25میلیون
کلا20 امتیاز از100 داره-بله هست
بله داره-اونرا هم مثل دولتی باید قبول شوید- سالی 25میلیون
Re: بیوشیمی بالینی
کارشناس آموزشی نوشته شده:سلام
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید
سلام
میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید؟ همزمان یعنی چطور؟
ممنون میشم.
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوشیمی بالینی
سلام
برای اینکه زمانو ازدست ندید بهتره هردوشو شرکت کنید
برای اینکه زمانو ازدست ندید بهتره هردوشو شرکت کنید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان