بیوشیمی بالینی

پرسیان 92
پست: 8
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 آذر 1392, 6:26 am

بیوشیمی بالینی

پستتوسط پرسیان 92 » چهار شنبه 2 تیر 1395, 3:58 am

سلام
رشته ارشد من بیوشیمی پایه بوده و امسال بیوشیمی بالینی برای دکتری ثبت نام کردم.ولی با این مصوبه که به ما نظام پزشکی نمی دن موندم چیکار کنم اصلا امتحان بدم یا تغییر رشته-لطفا منو راهنمایی کنید خیلی سردرگمم :(

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 2 تیر 1395, 6:26 am

سلام
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید

saedidavoud
پست: 40
تاریخ عضویت: جمعه 21 اسفند 1394, 12:14 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط saedidavoud » چهار شنبه 2 تیر 1395, 6:50 am

میشه بعد از دکتری ازمون ارشد بدی ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 3 تیر 1395, 8:32 am

خیر ارشدتون باید قبل از قبولی دکتری باشه

shahryar8
پست: 1
تاریخ عضویت: دو شنبه 7 تیر 1395, 12:00 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط shahryar8 » دو شنبه 7 تیر 1395, 12:05 pm

سلام لطفا از تاثير مقاله در مصاحبه بگين،اگر نمره ايلتس خوب باشه معدل دوره دکتر دامپزشکي 16 و مقاله اي نداشته باشي امکان قبولي هست؟
آيا اين رشته واحد بين الملل هم داره براي تخصص؟اون شرايط و شهريش چطوريه؟
ممنونم

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 8 تیر 1395, 5:31 am

سلام
کلا20 امتیاز از100 داره-بله هست
بله داره-اونرا هم مثل دولتی باید قبول شوید- سالی 25میلیون

maryam20
پست: 8
تاریخ عضویت: پنج شنبه 10 تیر 1395, 6:49 am

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط maryam20 » پنج شنبه 10 تیر 1395, 9:56 am

کارشناس آموزشی نوشته شده:سلام
اگر براتون شماره نظام مهمه مجبورید ارشدشو بگیرید وهمزمان کنکور دکتری هم بدید


سلام
میشه در این مورد بیشتر توضیح بدید؟ همزمان یعنی چطور؟
ممنون میشم.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بیوشیمی بالینی

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 10 تیر 1395, 12:47 pm

سلام
برای اینکه زمانو ازدست ندید بهتره هردوشو شرکت کنید


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان