بازارکار

zahra99840
پست: 13
تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm

بازارکار

پستتوسط zahra99840 » چهار شنبه 24 مهر 1392, 7:16 pm

سلام.من رشتم مدیریت دولتی بوده و میخواستم ارشدمدیریت خدمات بهداشتی درمانی شرکت کنم از یکی پرسیدم میگفت این رشته واسه من چونکه لیسانسم این بوده فقط میتونم قسمت اداری استخدام شم با همین مدرک مدیریت خودم میخواستم شما راهنماییم کنین که چیکارکنم؟اگ واقعا این رشته واسم بازار کارخوبی نداره شرکت نکنم.ممنون میشم کامل راهنماییم کنین

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بازارکار

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 25 مهر 1392, 11:38 am

بامدیریت بهداشت میتونید هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی بشید وبازارش هم خوبه

zahra99840
پست: 13
تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm

Re: بازارکار

پستتوسط zahra99840 » پنج شنبه 25 مهر 1392, 1:04 pm

یعنی با همین رشته که ارشد بخونم بازم میتونم وارد هیات علمی بشم و جای دیگه کارکنم یا به رشته کارشناسیم که مدییرت دولتی بوده کارکردنم محدود میشه؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بازارکار

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 25 مهر 1392, 6:05 pm

با ارشد که نمیشه هیئت علمی شد فقط کارهای مرتبط بارشته رومیشه پیدا کرد

zahra99840
پست: 13
تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm

Re: بازارکار

پستتوسط zahra99840 » جمعه 26 مهر 1392, 9:24 am

ببینین من فقط میخوام بدونم چونکه رشته لیسانسم مدیریت دولتی بوده کارکردن واسم محدود میشه و باید حتما همین رشته مدیریت بهداشت لیسانسم میبوده یا فرقی نداره واسه استخدام و مهم رشته ی ارشده؟ممنون

حسین1991
پست: 4
تاریخ عضویت: چهار شنبه 24 مهر 1392, 5:35 pm

Re: بازارکار

پستتوسط حسین1991 » جمعه 26 مهر 1392, 7:45 pm

ارشد فیزیک پزشکی با لیسانس رادیولوژی شانسی برای هیات علمی شدن داره؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بازارکار

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 27 مهر 1392, 4:26 pm

جواب zahra99840 :
مهم رشته ارشده
جواب حسین1991 :
اتفاقا پایه رادیولوژی خیلی بهتره

sosan70
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 24 اسفند 1392, 8:23 am

Re: بازارکار

پستتوسط sosan70 » شنبه 24 اسفند 1392, 8:30 am

سلام با ارشد رادیوبیولوژی نمیشه تو بیمارستان استخدام شد؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بازارکار

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 24 اسفند 1392, 3:27 pm

درقسمتهای دوزیمتری میشه ولی خیلی محدوده

farzad
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 16 فروردین 1393, 1:11 pm
محل اقامت: javanrood
تماس:

Re: بازارکار

پستتوسط farzad » یک شنبه 17 فروردین 1393, 6:11 pm

سلام دوستان
لطفا در مورد بازار کار رشته ی nicu بیشتر بگید.


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان