سلام
با ارشد ازاد سم شناسی به ترتیب احتمال قبولی -بازارکار در کدام رشته دکتری بیشتر است؟
سم شناسی- نانودارویی- نانوپزشکی- سلولی کاربردی- دارو هسته ای.
پذیرش توکسین های میکروبی بقیه اله فقط نیروهای رسمی سپاه و.... یا ازاد هم هست؟
سپاس
سم شناسی
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سم شناسی
قبولی : سم شناسی- سلولی کاربردی- دارو هسته ای-نانودارویی- نانوپزشکی-
بازارکار:سم شناسی-نانودارویی- سلولی کاربردی- نانوپزشکی-دارو هسته ای-
فقط بقیه الله
بازارکار:سم شناسی-نانودارویی- سلولی کاربردی- نانوپزشکی-دارو هسته ای-
فقط بقیه الله
Re: سم شناسی
سلام
باارشد ازاد سم شناسی احتمال قبولی دکتری سم شناسی هست؟
برای هیئت علمی شدن مشکلی نیس که پایه دارو نیستم؟
برای قبولی حتما مقاله ISI باشه؟
بازارکار؟
باارشد ازاد سم شناسی احتمال قبولی دکتری سم شناسی هست؟
برای هیئت علمی شدن مشکلی نیس که پایه دارو نیستم؟
برای قبولی حتما مقاله ISI باشه؟
بازارکار؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: سم شناسی
بله
نه مشکلی نیست
خیر
خوبه
نه مشکلی نیست
خیر
خوبه
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان