منم قبول شدم.. اخ جون... وای من چقدر باهوشم.......چقدر کارم درسته..
قابل توجه کسایی که فکر میکنن. ..اونایی که موفق نمیشن دیگران رو نامید میکنن........ و فکر میکنن موفقیت فقط قبول شدن و چهار تا تست زدن تو دکتراست...............
اونی که باید بفهمه فهمیده.....
فرم مصاحبه
Re: فرم مصاحبه
گزچه من جزو من جزو قبول شدگانم.................
Re: فرم مصاحبه
تبریک میگم فروغ جان. انشالله همیشه موفق باشی.
Re: فرم مصاحبه
ممنونم عزیزم.. شما هم همینطور
Re: فرم مصاحبه
بچه ها فر م همون جا كه گفتم تو اطلاعيه كه به صورت pdf هست. چه طور نمي بينيد؟
Re: فرم مصاحبه
خدا رو شكر همگي موفق شديم به همگي تبريك ميگم.
Re: فرم مصاحبه
مژده جان خوش به حال اون كسي كه مي گي با 170 دعوت شده خيالش از مصاحبه راحته. از يه استرس خلاص شديم دوباره يه استرس ديگه
Re: فرم مصاحبه
دوستان فایلpdf اومد. آره بچه ها، حالا استرس مصاحبه رو گرفتیم. چون 2 برابر ظرفيت دعوت میشند.
-
mojdeh Yousefian
- پست: 182
- تاریخ عضویت: جمعه 16 خرداد 1393, 12:08 pm
Re: فرم مصاحبه
فروغ خانم اگه منظورتون منم، من به شما چیکار داشتم؟!! منظور حرف من شما نبودی. یه سری بچه ها سر جلسه امتحان بودن که یه حرفایی زدن. من داشتم با moti حرف میزدم. چون ایشون میدونن منظور من چی بود . لطف کنین وقتی چیزی رو نمیدونین به دیگران تهمت نزنین. الانم میگم نباید حرف همه رو جدی گرفت. مخصوصا شایعات. در ضمن بهتون تبریک میگم خانم باهوش
-
mojdeh Yousefian
- پست: 182
- تاریخ عضویت: جمعه 16 خرداد 1393, 12:08 pm
Re: فرم مصاحبه
در ضمن برای روشن شدن بیشتر باید بگم منظورم از اینکه یه سری جو میدن این بود که سر جلسه ما خیلی ها بودن که سال گذشته هم شرکت کرده بودن و قبول نشده بودن یه حرفایی میزدن که روحیه بقیه رو بیارن پایین. شما در رابطه حرف من و motiنبودین. پس سعی کنین بی دلیل به خودتون نگیرین همه چیزو. من هم رشته شما نیستم. داشتیم راجع به نانو وشیمی دارویی صحبت میکردیم نه زیست مواد!
نا سلامتی دارین دانشجو دکترا میشین این بچه بازی ها رو بذارین کنار خانم.در ضمن من اگه بخوام حرفی بزنم مستقیم به خودتون میگم نه به در بگم دیوار بشنوه!
نا سلامتی دارین دانشجو دکترا میشین این بچه بازی ها رو بذارین کنار خانم.در ضمن من اگه بخوام حرفی بزنم مستقیم به خودتون میگم نه به در بگم دیوار بشنوه!
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 5 مهمان