نتایج

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: نتایج

پستتوسط moti93 » شنبه 4 بهمن 1393, 9:32 am

من که اصلا دیگه بی خیال شدم . مینا شما فقط تهران زده بودی؟

mina_ka
پست: 19
تاریخ عضویت: شنبه 8 تیر 1392, 12:46 pm

Re: نتایج

پستتوسط mina_ka » شنبه 4 بهمن 1393, 10:14 am

اول فقط تهران رو زدم ولی روز اخر زنجان و مازندران و اصفهان رو اضافه کردم حالا موندم مه حالا اگه اونجاها قبول شم چه کار کنم من شرایط رفتن به شهرستان رو ندارم

mina_ka
پست: 19
تاریخ عضویت: شنبه 8 تیر 1392, 12:46 pm

Re: نتایج

پستتوسط mina_ka » شنبه 4 بهمن 1393, 10:16 am

moti 93 شما نانو دارو بودید درسته؟ از مصاحبه راضی بودید؟

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: نتایج

پستتوسط moti93 » شنبه 4 بهمن 1393, 11:12 am

اره ، مصاحبه خوب بود ولی تعدادمون زیاد بود . شما چی راضی بودید؟ اگه زنجان قبول بشی که باید همش اونجا باشی. زنجان خیلی سخت میگیره.

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: نتایج

پستتوسط moti93 » شنبه 4 بهمن 1393, 11:15 am

من تقریبا با همه بچه ها صحبت کردم نمره ها خوب بود.شما همون پالتو چرم زرشکیه بودید؟

mina_ka
پست: 19
تاریخ عضویت: شنبه 8 تیر 1392, 12:46 pm

Re: نتایج

پستتوسط mina_ka » شنبه 4 بهمن 1393, 3:26 pm

بله خودمم :)) ولی چه جوری حدس زدید؟
قبول شدید؟

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: نتایج

پستتوسط moti93 » شنبه 4 بهمن 1393, 8:33 pm

دیگه ما اینیم :D . اره قبول شدم.

hooman
پست: 15
تاریخ عضویت: سه شنبه 31 تیر 1393, 8:01 am

Re: نتایج

پستتوسط hooman » یک شنبه 5 بهمن 1393, 1:07 pm

سلام moti93 قبولیتون مبارک،میشه لطف کنید بگید از چه منابعی مطالعه کردید؟جزوه های موسسه رو هم خوندید؟

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: نتایج

پستتوسط moti93 » یک شنبه 5 بهمن 1393, 3:13 pm

سلام مرسی :) ، جزوه وکتاب بخونید. چون سوالا خیلی شبیه همه و ریز سوال میدن حتما باید کتاب بخونید. واسه کتابام برید از انتشارات دانشگاه تهران اون صفحه هایی که واسه امتحان هستو کپی کنید. ولی هنوز منابع امسالو اعلام نکردند.

hooman
پست: 15
تاریخ عضویت: سه شنبه 31 تیر 1393, 8:01 am

Re: نتایج

پستتوسط hooman » دو شنبه 6 بهمن 1393, 9:09 am

ممنون که جواب دادید،منظورتون کتابای لاتینه؟


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان