نانو

خرم اباد
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 13 آذر 1393, 9:40 am

نانو

پستتوسط خرم اباد » دو شنبه 22 تیر 1394, 6:17 pm

باسلام خدمت شما,بنده امسال ارشد نانو شرکت کردم متاسفانه قبول نشدم,باتوجه به اینکه بنده اگر سال اینده قبول نشوم باید به سربازی بروم,ازشما خواستارم که بنده را راهنمایی کنید که در کنکور سال اینده به موفقیت برسم,باتشکر

مشاور
پست: 173
تاریخ عضویت: یک شنبه 21 تیر 1394, 11:40 am

Re: نانو

پستتوسط مشاور » پنج شنبه 25 تیر 1394, 5:54 am

درود بر شما
بنظرم باید از بسته های آموزشی که چکیده نویسی و خلاصه نویسی مطالب هستش ، استفاده کنی و در آزمون ها هم شرکت کنی ، درطی دوره هم میتونی از مشاوره ها همراه با برنامه ریزی درسی استفاده کنی


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان