آزمون
آزمون
آزمون لیسانس به پزشکی هنوز هم هستش؟ لیسانس به دندانپزشکی هم وجود داره؟ چن نفر؟ درصورت قبولی شهریه هم میگیرن؟ شنیدم آزمون با مصاحبه است....مصاحبش چجوریه؟ اول آزمون بعد قبولی مصاحبه میگیرن؟ من سال دیگه لیسانس میگیرم( شهریور) میتونم برای سال بعد ثبت نام کنم..ممنون
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: آزمون
با سلام
بله این آزمون در اسفندماه برگزار می شود.
بعد از اینکه در آزمون قبول شدید برای مصاحبه دعوت می شوید.
اگر شرایط شرکت در این آزمون را دارید می توانید بعد از فارغ التحصیلی شرکت کنید.
بله این آزمون در اسفندماه برگزار می شود.
بعد از اینکه در آزمون قبول شدید برای مصاحبه دعوت می شوید.
اگر شرایط شرکت در این آزمون را دارید می توانید بعد از فارغ التحصیلی شرکت کنید.
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان