سلام
من به راهنمایی شما نیاز دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
من 28 سالمه. کارشناسی ارشد میکروب شناسی از دانشگاه آزاد با معدل 15/26 و کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه رازی کرمانشاه. پایان نامه ام رو در پاستور گذروندم و یک سال هم به عنوان همکار طرح در پاستور بودم. سه مقاله دارم و یک کنفرانس در همایش بین المللی میکروب شناسی دانشگاه تهران و تعدادی پوستر.
کنکور دکتری وزارت علوم 95 قبول شدم اما برای مصاحبه نتونستم برم. کنکور دکتری سلولی مولکولی علوم تحقیقات هم قبول شدم و 29 تیر مصاحبه دارم. از طرفی به خاطر علاقه ای که به رشته ژنتیک پزشکی دارم ارشد بهداشت مجموعه علوم آزمایشگاهی1 هم شرکت کردم مجاز شدم ولی احتمال قبولیم نمیره. کنکور دکتری وزارت بهداشت بیوتکنولوژی پزشکی شرکت کردم اما تا الان تلاش جدی براش نکردم. حالا واقعا دچار آشفتگی شدم نمیدونم مصاحبه آزاد رو برم یا نه؟ نمیدونم توی این یک ماه به دکتری بیوتکنولوژی پزشکی میتونم برسم یا نه؟ یا تمام تلاشمو بذارم واسه ارشد ژنتیک پزشکی سال بعد. اونقدر پریشون شدم که گاهی میگم همه چی رو ول کنم و قید درس رو بزنم و برم دنبال کار. طوری هم هستم که اگه هر راه دیگه هم برم نمیتونم ژنتیک پزشکی رو بیخیال بشم. با توجه به سنم واقعا نمیدونم چه کنم و چی برام بهتره؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون
مشاوره ضروری
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: مشاوره ضروری
سلام
برای امسال شانستونو بهتره امتحان کنید - ژنتیک هم حجم چندانی نداره قبول نشدید سال بعد ژنتیک میخونید
برای امسال شانستونو بهتره امتحان کنید - ژنتیک هم حجم چندانی نداره قبول نشدید سال بعد ژنتیک میخونید
Re: مشاوره ضروری
امسال برای کدوم یکی فرمودید شانسمو امتحان کنم؟ برای دکتری آزاد یا وزارت بهداشت؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: مشاوره ضروری
بیوتک پزشکی -وزارت بهداشت بهتره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان