کارنامه
Re: کارنامه
سلام میشه شماها به سازمان سنجش بگید که کارنامه های سم شناسی رو بررسی کنن اخه من از همه درسام 10درصد کم شده؟؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: کارنامه
سلام
سنجش مجدد تصحیح کرده کارنامه ها رو
سنجش مجدد تصحیح کرده کارنامه ها رو
Re: کارنامه
کی تصحیح کرده اون مال علوم ازمایشگاهی بوده من میگم کارنامه های سم شناسی به دادم برسید من از سه درس اصلیم هرکدوم 10درصد کم شده بنظرتون چکارکنم.
Re: کارنامه
کارنامم هیچ تغییری نکرده
Re: کارنامه
شما ها به سازمان سنجش بگید که کاررنامه های سم شناسی رو بررسی کنن .....
Re: کارنامه
من جزوه های شما رو خریداری وخوندم لظفا کمکم کنید
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: کارنامه
چشم ولی ظاهرا اعلام کردن کل کارنامه ها مجدد تصحیح شده
Re: کارنامه
هنوز نگاشون هم نکردن مگه شما کاری کنید وبگید کارنامه های رشته سم شناسی روبررسی کنن خواهشا کاری انجام بدید واسمون ....
Re: کارنامه
سلام ببخشیدبارتبه 800پرستار ی چه جوری انتخاب رشته کنم ک روزانه قبول شم اصلا امکان قبولی هست
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان