احتمال قبولی

سعیده هاشمزهی
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه 12 تیر 1395, 5:32 am

احتمال قبولی

پستتوسط سعیده هاشمزهی » شنبه 12 تیر 1395, 5:48 am

سلام بنظرتون من با رتبه333 اپید میولوژی دانشگاه زاهدان قبول میشم؟اصلا قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 12 تیر 1395, 6:00 am

سلام
خیر-خیر

maniafathi
پست: 12
تاریخ عضویت: شنبه 12 تیر 1395, 2:01 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط maniafathi » شنبه 12 تیر 1395, 2:06 pm

با سلام و عرض ادب و احترام. میخواستم بدونم با رتبه57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 13 تیر 1395, 3:03 am

maniafathi نوشته شده:با عرض سلام. میخواستم بدونم با رتبه 57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟ ممنونم

سلام
بله قولید

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 13 تیر 1395, 3:05 am

امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟

سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 13 تیر 1395, 3:06 am

سعیده هاشمزهی نوشته شده:باچه رتبه ای میشه قبول شد؟اخرین رتبه مجاز ارشد اپیدمیولوژی چنده؟دوستم 170 شده تو رشته اپید احتمال قبولیش هست؟

سلام
65-خیر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 13 تیر 1395, 3:07 am

sam saeed نوشته شده:سلام تراز چه تاثیری درانتخاب رشته داره؟؟؟؟

سلام
تاثیری نداره

امیر688
پست: 8
تاریخ عضویت: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:43 am

Re: احتمال قبولی

پستتوسط امیر688 » یک شنبه 13 تیر 1395, 9:43 am

کارشناس آموزشی نوشته شده:
امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟

سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد

ممنون که جواب دادید من فعلا انتخاب شهر نکردم خودم ساکن زنجانم بیوشیمی زنجان میگن زیاد خوب نیست و دکترا هم نداره میترسم ارشد زنجان بخونم برا دکترا نتونم قبول شم به نظرتون زنجانو بزارم اولویت اخر یعنی بعد از تبریز مشهد همدان شیراز یزد بابل

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 13 تیر 1395, 2:27 pm

بله بهتره

borhan
پست: 1
تاریخ عضویت: دو شنبه 14 تیر 1395, 7:00 am

Re: احتمال قبولی

پستتوسط borhan » دو شنبه 14 تیر 1395, 7:08 am

سلام.بنده کارشناسی میکروبیولوژی آزاد هستم.معدلم 12/05.
38 سال سن دارم .به هماتو خیلی علاثه دارم .احتمال داره دانشگاه قبولم کنه.باوجود رتبه خوب.؟ممنون


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان