با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

Movafagh94
پست: 25
تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am

با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط Movafagh94 » جمعه 11 تیر 1395, 10:46 am

سلام
من رتبه 39نانوپزشکی اوردم(سهمیه آزاد)
بنظرتون امکان داره روزانه قبول بشم؟؟؟؟
اطلاع دارید آخرین رتبه ای که پارسال روزانه قبول شد چند بود؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 11 تیر 1395, 3:25 pm

سلام
بله
نه یادمون نیست

Movafagh94
پست: 25
تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط Movafagh94 » دو شنبه 14 تیر 1395, 2:57 pm

ممنونم
اما فقط 30نفر روزانه ظرفیت داره.من رتبه م شده 39.امکانش هست؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 15 تیر 1395, 12:32 pm

درست میفرمائید اشتباه عرض کردیم با این شرایط آزاد یامازاد قبول میشید

Movafagh94
پست: 25
تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط Movafagh94 » چهار شنبه 16 تیر 1395, 6:32 am

ممنون از راهنمایی

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 16 تیر 1395, 8:29 am

موفق باشید

امیر688
پست: 8
تاریخ عضویت: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:43 am

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط امیر688 » پنج شنبه 17 تیر 1395, 6:21 am

سلام ببخشید بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره یا نانوتکنولوژی؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 18 تیر 1395, 6:05 am

سلام
بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان