سلام
من رتبه 39نانوپزشکی اوردم(سهمیه آزاد)
بنظرتون امکان داره روزانه قبول بشم؟؟؟؟
اطلاع دارید آخرین رتبه ای که پارسال روزانه قبول شد چند بود؟
با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
-
Movafagh94
- پست: 25
- تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
سلام
بله
نه یادمون نیست
بله
نه یادمون نیست
-
Movafagh94
- پست: 25
- تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
ممنونم
اما فقط 30نفر روزانه ظرفیت داره.من رتبه م شده 39.امکانش هست؟
اما فقط 30نفر روزانه ظرفیت داره.من رتبه م شده 39.امکانش هست؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
درست میفرمائید اشتباه عرض کردیم با این شرایط آزاد یامازاد قبول میشید
-
Movafagh94
- پست: 25
- تاریخ عضویت: جمعه 11 تیر 1395, 10:43 am
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
ممنون از راهنمایی
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
موفق باشید
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
سلام ببخشید بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره یا نانوتکنولوژی؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟
سلام
بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره
بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان