انتخاب رشته

Nafas95
پست: 5
تاریخ عضویت: دو شنبه 21 تیر 1395, 8:12 pm

انتخاب رشته

پستتوسط Nafas95 » پنج شنبه 24 تیر 1395, 9:17 pm

با سلام و خسته نباشید.
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 26 تیر 1395, 7:46 am

سلام
هماتو بهتره رشته های علوم آزمایشگاهی بهترن


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان