اقتصاد سلامت

adeco
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:48 am

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط adeco » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:43 am

بالاترین میانگینی که اطلاع دارید چنده؟؟

mn2hh5
پست: 223
تاریخ عضویت: چهار شنبه 26 شهریور 1393, 12:15 pm

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط mn2hh5 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:45 am

من سال دومم بود....منم خبری ندارم...فقط بچه های کرمان و اصفهان هم گفتن سخت بوده...شما فارغ التحصیل کدوم دانشگاه هستین؟

adeco
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:48 am

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط adeco » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:47 am

پارسال چند شد رتبتون؟؟؟ مصاحبه رفتید؟؟؟

mn2hh5
پست: 223
تاریخ عضویت: چهار شنبه 26 شهریور 1393, 12:15 pm

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط mn2hh5 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:48 am

بله.پارسال ۱۴ شدم.

adeco
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:48 am

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط adeco » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:50 am

نمره مصاحبتون چند بود؟؟؟ نمره کلتون چند بود؟؟؟

adeco
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:48 am

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط adeco » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:51 am

من وزارت علوم بودم... بوعلی

mn2hh5
پست: 223
تاریخ عضویت: چهار شنبه 26 شهریور 1393, 12:15 pm

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط mn2hh5 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:51 am

پارسال رتبه کتبیم ۱۲ بودچون مصاحبه بهم ۱۹ دادن ار ۳۰ ٬رتبه کلم رسید به ۱۴.پارسال هم همین ۴۰ زده بودم.

adeco
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 خرداد 1396, 11:48 am

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط adeco » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:53 am

40 امسال از پارسال با ارزش تره...سی وی تون چطوره ..مال من که چنگی به دل نمی زنه

mn2hh5
پست: 223
تاریخ عضویت: چهار شنبه 26 شهریور 1393, 12:15 pm

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط mn2hh5 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:54 am

ولی امسال چون خیلی سختتر از پارسال بود میگن احتمالا درصدا میاد پایینتر...یکی از بچه های تهرانم گفت که درصداشون پایینه اما اینکه چند هست رو اطلاع ندارم...چون پارسال هم میگفتن پایینه اما ۵۰ و ۷۰ زده بودن

mn2hh5
پست: 223
تاریخ عضویت: چهار شنبه 26 شهریور 1393, 12:15 pm

Re: اقتصاد سلامت

پستتوسط mn2hh5 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 8:55 am

من سه تا مقاله و تدریس و دو تا سخنرانی دارم....شما که وزارت علومی هستین باید دو تا مقاله راجع به اقتصاد بهداشت داشته باشین حتما


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان