اقتصاد سلامت
Re: اقتصاد سلامت
بالاترین میانگینی که اطلاع دارید چنده؟؟
Re: اقتصاد سلامت
من سال دومم بود....منم خبری ندارم...فقط بچه های کرمان و اصفهان هم گفتن سخت بوده...شما فارغ التحصیل کدوم دانشگاه هستین؟
Re: اقتصاد سلامت
پارسال چند شد رتبتون؟؟؟ مصاحبه رفتید؟؟؟
Re: اقتصاد سلامت
بله.پارسال ۱۴ شدم.
Re: اقتصاد سلامت
نمره مصاحبتون چند بود؟؟؟ نمره کلتون چند بود؟؟؟
Re: اقتصاد سلامت
من وزارت علوم بودم... بوعلی
Re: اقتصاد سلامت
پارسال رتبه کتبیم ۱۲ بودچون مصاحبه بهم ۱۹ دادن ار ۳۰ ٬رتبه کلم رسید به ۱۴.پارسال هم همین ۴۰ زده بودم.
Re: اقتصاد سلامت
40 امسال از پارسال با ارزش تره...سی وی تون چطوره ..مال من که چنگی به دل نمی زنه
Re: اقتصاد سلامت
ولی امسال چون خیلی سختتر از پارسال بود میگن احتمالا درصدا میاد پایینتر...یکی از بچه های تهرانم گفت که درصداشون پایینه اما اینکه چند هست رو اطلاع ندارم...چون پارسال هم میگفتن پایینه اما ۵۰ و ۷۰ زده بودن
Re: اقتصاد سلامت
من سه تا مقاله و تدریس و دو تا سخنرانی دارم....شما که وزارت علومی هستین باید دو تا مقاله راجع به اقتصاد بهداشت داشته باشین حتما
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان