بیوتکنولوژی پزشکی
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از: S
سلام,میخواستم بپرسم تو آزمون دکترا رشته بیوتکنولوژی پزشکی امسال با درصدهای سلولی مولکولی 52.77 بیوشیمی 42.5 و استعداد صفر آیا امکان دعوت به مصاحبه هست?
سلام,میخواستم بپرسم تو آزمون دکترا رشته بیوتکنولوژی پزشکی امسال با درصدهای سلولی مولکولی 52.77 بیوشیمی 42.5 و استعداد صفر آیا امکان دعوت به مصاحبه هست?
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از : ایمیل
با سلام خدمت کارشناس محترم.میخواستم بپرسم تو آزمون دکتری امسال بیوتک بالینی با درصدهای سلولی مولکولی.52 بیوشیمی 42 و استعداد صفر چقد احتمال دعوت به مصاحبه هست???
با سلام خدمت کارشناس محترم.میخواستم بپرسم تو آزمون دکتری امسال بیوتک بالینی با درصدهای سلولی مولکولی.52 بیوشیمی 42 و استعداد صفر چقد احتمال دعوت به مصاحبه هست???
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سلام
بله احتمال دعوت به مصاحبه هست
بله احتمال دعوت به مصاحبه هست
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از: M.L
با سلام خدمت شما .با ارشد بیوتک کشاورزی میشه چه رشته هایی برای دکترا شرکت کنم غیر از بیوتکنو پزشکی؟وزارت علو م و وزارت بهداشت
با سلام خدمت شما .با ارشد بیوتک کشاورزی میشه چه رشته هایی برای دکترا شرکت کنم غیر از بیوتکنو پزشکی؟وزارت علو م و وزارت بهداشت
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سلام
هیچ رشته
هیچ رشته
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از: M.L
با دکترا بیوتک میکروبی میتوان شرکت کشت بافت زد؟اصفهان فقط همین رشته را دارد و نانو بیوتک راهم دارد.کدام رشته را شرکت کنم .؟میخوام خودم کارآفرین باشم با کدوم رشته میتونم
با دکترا بیوتک میکروبی میتوان شرکت کشت بافت زد؟اصفهان فقط همین رشته را دارد و نانو بیوتک راهم دارد.کدام رشته را شرکت کنم .؟میخوام خودم کارآفرین باشم با کدوم رشته میتونم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
خیر نمیشه مهندسی بافت باید شرکت کنید
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از: Ghazaleh
Slm
Rotbe bandie daneshgaharo baraye arshade biotechnology pezeshki mishe begiid
Lotfan hamasho begid
Kheyli mamnun
Akharin rotbeye ghabuli ham dar daneshgahe dolati baraye arshade in reshte ham lotf konid begid
Slm
Rotbe bandie daneshgaharo baraye arshade biotechnology pezeshki mishe begiid
Lotfan hamasho begid
Kheyli mamnun
Akharin rotbeye ghabuli ham dar daneshgahe dolati baraye arshade in reshte ham lotf konid begid
-
سؤالات تلگرام
- پست: 4176
- تاریخ عضویت: شنبه 22 خرداد 1395, 4:38 am
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
سوال از: Ŋムみłの ცムみЯムოł
من کارشناسی رشته بیوتک هستم برای ارشد نمیدونم چه رشته ای برم بهتره,بین بیوتک پزشکی ژنتیک انسانی و ایمونو,میخواستم ببینم میشه لطف کنید اینده شغلی و نوع پذیرش و رقابت هر کدوم راهنماییم بفرمایید ؟
من کارشناسی رشته بیوتک هستم برای ارشد نمیدونم چه رشته ای برم بهتره,بین بیوتک پزشکی ژنتیک انسانی و ایمونو,میخواستم ببینم میشه لطف کنید اینده شغلی و نوع پذیرش و رقابت هر کدوم راهنماییم بفرمایید ؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بیوتکنولوژی پزشکی
ایمونو مناسبتره بیوتک پزشکی قبولیش راحتتره ازایمونو
بازگشت به “مجموعه علوم آزمایشگاهی”
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان