سلام
گفته شده بود ميانگين 30 %براي قبولي در پروتئوميکس کافيه. من ميانگين 44%زدم. نمره کتبي ام 210 و نمره کل که در آن مصاحبه لحاظ شده 272.10 بوده، نمره زبانم ام اس آرتي54% بوده رتبه ام14 شده در حالي که 7 نفر برميداشتن و قبول نشدم.
به نظرتون ايراد کار کجا بوده شايد بتونم رفعش کنم
کلاً به نظرتون من بايد در آزمون کتبي کم آورده باشم يا در مصاحبه؟
ظاهراً من تو مصاحبه نمره 62 گرفته ام حداکثرش چند ميتونسته باشه؟
مرسي
علت
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: علت
هر سال رقابت سختتر میشه و تعدادشرکت کنندگان بیشتر میشوند به اینصورت که میفرمائید در هردوش کم آورده اید
62 از 100
62 از 100
سئوال : علت
به نظرتون لازمه آزمون زبان رو دوباره بدم؟نمره زبانم خيلي خوب نبوده 54%
به نظرتون روي زبان وقت بگذارم يا بچسبم به درسهاي تخصصي براي آزمون داروسازي؟
ارشدم بيوشيمي بايه بوده وبا اين وضعيت کم آوردن به نظرتون احتمال قبولي من در کدوم يکي از رشته هاي داروسازي احتمال بيشتري داره؟بيوتکنودارو؟داروسازي هسته اي؟زيست مواد دارويي؟
يکمي نگرانم در مورد رشته هايي که ظرفيت بذيرششون کمه فکر ميکنم شايد چون ظرفيت بذيرش بروتئوميکس کم بوده رد شدم.به نظرتون تاثيري داره؟خوب هرچي ظرفيت بيشتر ميشه رقابت هم بيشتر ميشه نبايد ظرفيت بذيرش رشته تاثيري داشته باشه
مرسي
به نظرتون روي زبان وقت بگذارم يا بچسبم به درسهاي تخصصي براي آزمون داروسازي؟
ارشدم بيوشيمي بايه بوده وبا اين وضعيت کم آوردن به نظرتون احتمال قبولي من در کدوم يکي از رشته هاي داروسازي احتمال بيشتري داره؟بيوتکنودارو؟داروسازي هسته اي؟زيست مواد دارويي؟
يکمي نگرانم در مورد رشته هايي که ظرفيت بذيرششون کمه فکر ميکنم شايد چون ظرفيت بذيرش بروتئوميکس کم بوده رد شدم.به نظرتون تاثيري داره؟خوب هرچي ظرفيت بيشتر ميشه رقابت هم بيشتر ميشه نبايد ظرفيت بذيرش رشته تاثيري داشته باشه
مرسي
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: علت
درسهای تخصصی مهمتره -هسته ای قبولیش راحتتره ولی بیوتک بهتره
دلیلش پذیرش کم نیست ، شرکت کننده دراین رشته زیاد شده اخیرا رشته های شیمی تمایل زیادی دارند که در رشته های پزشکی شرکت کنندوفقط درپروتئومیکس میتونند شرکت کنند
رشته های علوم پایه داروسازی به حد نصاب نمره بستگی داره ونوع آزمونش باوزارت بهداشت فرق داره
دلیلش پذیرش کم نیست ، شرکت کننده دراین رشته زیاد شده اخیرا رشته های شیمی تمایل زیادی دارند که در رشته های پزشکی شرکت کنندوفقط درپروتئومیکس میتونند شرکت کنند
رشته های علوم پایه داروسازی به حد نصاب نمره بستگی داره ونوع آزمونش باوزارت بهداشت فرق داره
سئوال : علت
سلام
در صورتي که داروسازي هسته اي شرکت کنم با توجه به اينکه ارشدم داروسازي نبوده بايد حتماً فيزيک رو امتحان بدم يا ميتونم فارماکولوزي امتحان بدم؟
در سوالاتي که قبلا در اين مورد پرسيده شده بود جايي گفته شده بود اختياري است و در جاي ديگري گفته شده بود چون در دفترچه شرکت در ازمون نوشته شده فيزيک براي داوطلبان غيرداروساز حتماً بايد فيزيک شرکت کنند
اين موضوع براي من نامفهوم مونده لطفاًراهنمايي بفرماييد.
مرسي
در صورتي که داروسازي هسته اي شرکت کنم با توجه به اينکه ارشدم داروسازي نبوده بايد حتماً فيزيک رو امتحان بدم يا ميتونم فارماکولوزي امتحان بدم؟
در سوالاتي که قبلا در اين مورد پرسيده شده بود جايي گفته شده بود اختياري است و در جاي ديگري گفته شده بود چون در دفترچه شرکت در ازمون نوشته شده فيزيک براي داوطلبان غيرداروساز حتماً بايد فيزيک شرکت کنند
اين موضوع براي من نامفهوم مونده لطفاًراهنمايي بفرماييد.
مرسي
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: علت
میتونید فارما هم امتحان بدید
نه به احتمال زیاد دردفترچه بد نوشته شده
نه به احتمال زیاد دردفترچه بد نوشته شده
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان