سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

best of students
پست: 6
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:10 pm

سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط best of students » پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:19 pm

سلام
من لیسانس مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی دارم.علاقه زیادی به پزشکی دارم.در حال حاضر کنکور ارشد رشته خودم شرکت کردم.1-میخواستم بپرسم در صورتی که ارشد قبول بشم و مشغول به تحصیل بشم،میتونم آزمون لیسانس به پزشکی بدم یا نه؟
2-برای موفقیت در آزمون لیسانس به پزشکی چقدر تلاش کافی هست؟
3-در صورتی دانشجوی ارشد باشم میتونم کنکور دولتی پزشکی بدم؟آزاد چطور؟
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 14 اردیبهشت 1392, 3:49 am

نه نمیتونید آزمون لیسانس به پزشکی بدید
قبولیش بسیار سخته باپایه ای که شمادارید بعیده نتیجه بگیرید
با ارشد نمیشه محدودیت سن هم داره زیر25سال باید باشید مگراینکه بخواهید ازدیپلم مجدد کنکوربدید ازفوق نمیتونید

best of students
پست: 6
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:10 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط best of students » چهار شنبه 18 اردیبهشت 1392, 8:37 pm

سلام
من تمام شرایط آزمون لیسانس به پزشکی رو دارم متولد 69 هستم
شما گفتید قبولی در این ازمون خیلی سخته
1-در صورتی که دانشجوی ارشد باشم میتونم کنکور سراسری تجربی شرکت کنم برای رشته های علوم پزشکی؟و اگر قبول بشم در صورت انصراف از رشته ارشد برای تحصیل در رشته پزشکی، مشکلی نداره؟

2-با دیپلم ریاضی میتونم کنکور سراسری تجربی بدم؟
3-برای قبولی در رشته پزشکی از طریق کنکور سراسری چقدر تلاش کافیه؟

من تصمیمم جدیه میخوام از تابستون شروع کنم به درس خوندن برای کنکور سراسری سال آینده برای رشته های پزشکی

لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 21 اردیبهشت 1392, 4:35 pm

بله میتونید کنکور سراسری تجربی شرکت کنید - اگراز سهمیه دولتی استفاده نکرده باشید یابخواهید آزاد شرکت کنید نه مشکلی نداره-
با دیپلم ریاضی نمیتونید کنکور سراسری تجربی بدید البته بهتره ازموسسات کنکوری اینموردو سوال بفرمائید شاید این اواخر امکانش ایجادشده باشه
برای قبولی در رشته پزشکی از طریق کنکور سراسری تلاش وهزینه زیادی لازمه

best of students
پست: 6
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:10 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط best of students » شنبه 21 اردیبهشت 1392, 5:57 pm

سلام
ببخشید لطفادر مورد سهمیه دولتی توضیح بدید.
اگه امسال شبانه قبول بشم میتونم سال آینده مجددا کنکور سراسری شرکت کنم؟

با تشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 22 اردیبهشت 1392, 5:34 pm

سهمیه دولتی چه رشته ای؟
بله میتونید

best of students
پست: 6
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:10 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط best of students » یک شنبه 22 اردیبهشت 1392, 5:46 pm

1- لطفا در مورد استفاده از سهمیه دولتی پزشکی توضیح بدید


2-در صورتی که مشغول به تحصیل در ازشد روزانه باشم،در صورت انصراف میشه در پزشکی مقطع روزانه ادامه تحصیل بدم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 23 اردیبهشت 1392, 5:12 pm

اگرلیسانس یاارشدتونو دولتی خونده باشید نمیتونید ازسهمیه دولتی استفاده کنید باید دانشگاه آزاد یابین الملل بخوانید

best of students
پست: 6
تاریخ عضویت: پنج شنبه 12 اردیبهشت 1392, 2:10 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط best of students » سه شنبه 24 اردیبهشت 1392, 1:28 pm

سهمیه دولتی فقط شامل روزانه میشه یا شامل شبانه و پیام نور هم میشه؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: سوال در مورد کارشناسی به پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 24 اردیبهشت 1392, 6:02 pm

سهمیه دولتی فقط شامل روزانه میشه


بازگشت به “آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان