فرم مصاحبه

فروغ
پست: 79
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 اردیبهشت 1393, 9:06 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط فروغ » چهار شنبه 12 آذر 1393, 8:45 pm

منم قبول شدم.. اخ جون... وای من چقدر باهوشم.......چقدر کارم درسته..
قابل توجه کسایی که فکر میکنن. ..اونایی که موفق نمیشن دیگران رو نامید میکنن........ و فکر میکنن موفقیت فقط قبول شدن و چهار تا تست زدن تو دکتراست...............
اونی که باید بفهمه فهمیده.....

فروغ
پست: 79
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 اردیبهشت 1393, 9:06 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط فروغ » چهار شنبه 12 آذر 1393, 8:46 pm

گزچه من جزو من جزو قبول شدگانم.................

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط moti93 » پنج شنبه 13 آذر 1393, 5:31 am

تبریک میگم فروغ جان. انشالله همیشه موفق باشی.

فروغ
پست: 79
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 اردیبهشت 1393, 9:06 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط فروغ » پنج شنبه 13 آذر 1393, 6:40 am

ممنونم عزیزم.. شما هم همینطور

setare89
پست: 113
تاریخ عضویت: چهار شنبه 10 مهر 1392, 8:20 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط setare89 » پنج شنبه 13 آذر 1393, 6:53 am

بچه ها فر م همون جا كه گفتم تو اطلاعيه كه به صورت pdf هست. چه طور نمي بينيد؟

setare89
پست: 113
تاریخ عضویت: چهار شنبه 10 مهر 1392, 8:20 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط setare89 » پنج شنبه 13 آذر 1393, 6:56 am

خدا رو شكر همگي موفق شديم به همگي تبريك ميگم.

setare89
پست: 113
تاریخ عضویت: چهار شنبه 10 مهر 1392, 8:20 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط setare89 » پنج شنبه 13 آذر 1393, 7:01 am

مژده جان خوش به حال اون كسي كه مي گي با 170 دعوت شده خيالش از مصاحبه راحته. از يه استرس خلاص شديم دوباره يه استرس ديگه

moti93
پست: 97
تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور 1393, 11:58 am

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط moti93 » پنج شنبه 13 آذر 1393, 7:17 am

دوستان فایلpdf اومد. آره بچه ها، حالا استرس مصاحبه رو گرفتیم. چون 2 برابر ظرفيت دعوت میشند.

mojdeh Yousefian
پست: 182
تاریخ عضویت: جمعه 16 خرداد 1393, 12:08 pm

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط mojdeh Yousefian » پنج شنبه 13 آذر 1393, 10:58 am

فروغ خانم اگه منظورتون منم، من به شما چیکار داشتم؟!! منظور حرف من شما نبودی. یه سری بچه ها سر جلسه امتحان بودن که یه حرفایی زدن. من داشتم با moti حرف میزدم. چون ایشون میدونن منظور من چی بود . لطف کنین وقتی چیزی رو نمیدونین به دیگران تهمت نزنین. الانم میگم نباید حرف همه رو جدی گرفت. مخصوصا شایعات. در ضمن بهتون تبریک میگم خانم باهوش

mojdeh Yousefian
پست: 182
تاریخ عضویت: جمعه 16 خرداد 1393, 12:08 pm

Re: فرم مصاحبه

پستتوسط mojdeh Yousefian » پنج شنبه 13 آذر 1393, 11:04 am

در ضمن برای روشن شدن بیشتر باید بگم منظورم از اینکه یه سری جو میدن این بود که سر جلسه ما خیلی ها بودن که سال گذشته هم شرکت کرده بودن و قبول نشده بودن یه حرفایی میزدن که روحیه بقیه رو بیارن پایین. شما در رابطه حرف من و motiنبودین. پس سعی کنین بی دلیل به خودتون نگیرین همه چیزو. من هم رشته شما نیستم. داشتیم راجع به نانو وشیمی دارویی صحبت میکردیم نه زیست مواد!
نا سلامتی دارین دانشجو دکترا میشین این بچه بازی ها رو بذارین کنار خانم.در ضمن من اگه بخوام حرفی بزنم مستقیم به خودتون میگم نه به در بگم دیوار بشنوه!


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 5 مهمان