باسلام
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما
فوری
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: فوری
احتمال داره
ترمی3میلیون
بیوشیمی بالینی آزاد نداره
ترمی3میلیون
بیوشیمی بالینی آزاد نداره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان