بيوشيمي باليني

Zahra h
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج شنبه 2 بهمن 1393, 12:31 pm

بيوشيمي باليني

پستتوسط Zahra h » پنج شنبه 2 بهمن 1393, 12:38 pm

سلام كارشناس محترم.
ترم7زيست شناسي هستم.
قصد دارم در رشته ي بيوشيمي باليني شركت كنم.
طبق منابع بيوشيمي لنينجر را خوانده ام بطور كامل.
شيمي الي را هم اندك تسلطي دارم.
علاوه بر آن سلولي هم ب منابع اضافه شده.
١-كتاب سلولي لوديش چاپ ديبا را ميخوانم ايا منبع خوبيست؟
2-احتما دارد قبول شوم با اين شرايط؟
3-درصدهاي
بيوشيمي
سلولي
شيمي الي
زبان
براي قبولي بايد ب چه حدنصابي برسند؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بيوشيمي باليني

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 2 بهمن 1393, 3:18 pm

بله ولی حجمش زیاده
بله ولی بهتره یک کتاب کم حجمتر برای سلولی باضریب دو بخونید
میانگینش باید 70به بالا باشه

202020
پست: 5
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 بهمن 1393, 8:46 pm

Re: بيوشيمي باليني

پستتوسط 202020 » پنج شنبه 9 بهمن 1393, 7:51 pm

سلام من کارشناسی شیمی کاربردی خوندم میشه ارشد بیوشیمی بالینی شرکت کنم من سر در گم شدم بعضی میگن میشه بعضی میگن نمیشه چون در دفترچه شیمی بدون گرایش مطرح شده بود

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بيوشيمي باليني

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 11 بهمن 1393, 2:46 pm

بله میتونید شرکت کنید

202020
پست: 5
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 بهمن 1393, 8:46 pm

Re: بيوشيمي باليني

پستتوسط 202020 » شنبه 11 بهمن 1393, 8:22 pm

سلام من منظورم قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بود نه دانشگاه مدرس چون دانشگاه مدرس طرح نداره

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بيوشيمي باليني

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 12 بهمن 1393, 1:19 pm

ماهم منظورمون وزارت بهداشت بود قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان