باکتری ارشد

MICROBIOLOGIST71
پست: 2
تاریخ عضویت: یک شنبه 23 خرداد 1395, 9:27 am

باکتری ارشد

پستتوسط MICROBIOLOGIST71 » یک شنبه 23 خرداد 1395, 9:33 am

سلام من تمایل دارم در رشته باکتری پزشکی کنکور بدم ودر بخش تحقیقات تولید واکسن یا هر زمینه تحقیقاتی دیگه کار کنم البته بخش تشخیصی رو هم دوست دارم. میشه راهنمایی کنید که انتخاب این رشته وسرمایه گذاری روش صحیحه؟اخه شنیدم میگن اصلا بازار کار خوبی نداره!!!!منتظر راهنماییتون هستم ممنون :roll: :D

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: باکتری ارشد

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 24 خرداد 1395, 2:15 pm

سلام
بله رشته پرکاربردیه - نه برای هیئت علمی شدنم خوبه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان