باکتری ارشد
-
MICROBIOLOGIST71
- پست: 2
- تاریخ عضویت: یک شنبه 23 خرداد 1395, 9:27 am
باکتری ارشد
سلام من تمایل دارم در رشته باکتری پزشکی کنکور بدم ودر بخش تحقیقات تولید واکسن یا هر زمینه تحقیقاتی دیگه کار کنم البته بخش تشخیصی رو هم دوست دارم. میشه راهنمایی کنید که انتخاب این رشته وسرمایه گذاری روش صحیحه؟اخه شنیدم میگن اصلا بازار کار خوبی نداره!!!!منتظر راهنماییتون هستم ممنون

-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: باکتری ارشد
سلام
بله رشته پرکاربردیه - نه برای هیئت علمی شدنم خوبه
بله رشته پرکاربردیه - نه برای هیئت علمی شدنم خوبه
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان